Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, oktober 19

Jag vill med shoppa loss!

Godkväll, kom hem från stan för en stund sedan, istället för bara en fika blev det en shopping runda, shopping blev det dock bara för fridah som numera är 5000kr fattigare, kändes bättre att skriva så än att hon köpte en skit snygg jacka och massa fint! Eftersom att jag inte kunde göra desamma! Sjuk är jag dock fortfarande, dags att ta en ny ipren tror jag allt. Imorgon blir det dock skola, ska satsa järnet och knarka hela asken!

Nemen det känns ju som om det aldrig kommer försvinna, tagga till Göteborg vill jag ju göra med men det verkar ju inte gå när jag ligger sjuk. Sk a dock få i mig lite mer näring starx, hade tänkt laga spagettibolonese eftersom jag börjat få tillbaka smaklökarna haha ska ringa bella med, hon saknar mig och jag saknar henne. Avslutar kvällens bloggskrivande med ett citat från tjeje "kan tiden inte bara gå fort tills på fredag".!!! Ciao!!

fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän, Jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli, (Bella)
VI KOMMER ATT DÖ SAMTIDIGT DU OCH JAG!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL