Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, oktober 15

Not Fair

Jag vakande runt åtta tiden imorse och trodde att jag hade försovit mig, jag flög upp ur sängen och raka vägen in i duschen, när jag väl var nyduschad och skulle slänga på mig lite kläder gick jag förbi mitt kylskåp där mitt schema sitter och inser att det är torsdag och min första lektion börjar klockan 12.00. Först blev jag riktigt förbannad men sen kom den där känslan, jag är vaken klockan är inte så mycket jag kan göra var jag vill, så nu har jag kollat på mitt favorit morgon program "vakna med the voice" och ätit en riktigt stadig frukost. En bra start på dagen alltså, nu hade jag dock tänkt börja göra mig i ordning i snigelfart innan jag går till lunchen och möter upp tjejerna. Historia är min första lektion och då ska ja ta till mig antiken med öppna armar. Vi hörs under dagen. kiss n hugs karolin

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL