Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, oktober 14

Inte längre kvar i det jag lämnat.

Mina ben värker och mina ögon är trötta. Har hållit igång hela dagen, efterskolan mötte jag upp Andrea på en fika & vi hamnade i en diskussion om katolicismen eftersom att vi båda delar den religonen som enligt mig är väldigt olika beroende på vart ifrån man kommer. Efter det sprang jag iallafall hem & satte på mina varma kappa istället för skinnjackan & mötte upp Jimmy för en promenad runt ån, som vi alltid brukar ta när vi ses.

Vi kom in på relationer och han ställde mig frågan om jag nu var "available" på marknaden och jag insåg då att svaret faktisk är Ja. Det jag hade med grabben i götet är inget att satsa på och att "dejta" killarna jag träffat här är inget som lockar mig längre. Så ja jag är available men jag vet inte om jag är det ändå, känns som om min tid inte räcker till en romans och jag tror inte att jag söker efter en heller. Många av mina närmsta vänner är i den zonen att de träffar någon men jag känner inte behovet. Jag känner att det är mig jag ska satsa på nu och inte dra in någon mer. Menmen händer det så händer det, jag är inte emot de men det är absolut inget jag suktar efter. Nu ska jag dock ha egen tid, köpte nya Glamour på hemköp så ska krypa in undertäcket med en kopp te och bara njuta av att jag inte pluggar idag. Hörs imon för jag kommer antagligen sova efter det.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL