Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, oktober 16

last night was a good night!

Gårdagen blev inte riktigt som planerad, efter skolan gick jag & Elin på stan på jakt efter ett par high over knee stövlar och ett mysigt cafè stilla nog för plugg. Men eftersom att vi inte hittade något utav de blev det en snabbfikapå chooco där jag även stötte på Tom & de nya "aussie" grabbarna. Sen mötte jag alex, åt middag & tog en bil tur till systemet, några timmar senare var vi på Sliver tillsammans med Fia och hade det super. Jag & Fia dansade hela natten och sedan var pizza en självklarhet. Idag blev det plugg och sedan fikade jag med Tom och inhandlade nytt nagellack. Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske en drink eller två om jag inte drar mig undan regnet och slår mig nr framför burken med chips & dipp.

Talk later xxx

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL