Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, oktober 26

Mormor är kärnan

Vaknade på tok för sent idag, inte allsokej att sova bort dagen när man befinner sig så nära sina närmasta. Så när jag gick upp, blev det raka vägen till min kära mormor som förövrigt bor i hus bort. Det är så härligt att komma hem till mormor, fmailjen samlas liksom här. Hennes hus är aldrig tomt utan alltid fullt av kärlek. Min underbara mormor & morfar, vad skulle famlijen ta sig till utan er.

Gårdagen var underbar, jag och bella degade igenom hela dagen och avslutade den med en promenad runt hoodet och fika hos mormor. Filmer blev det också hemma hos mig tills vi båda låg avdäckade i sofforna. Vi kan verkligen relatera till varandra. Ikväll blir det kasnke bio, eller något liknade. Med bella ska jag vara iallafall. Hörs sen Pusspuss

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL