Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, oktober 25

Du är min bästa vän i livet

Sitter hemma hos min bästa vän och bara njuter av att vara hemma. Det är vintertid nu och mörkret fall innan jag hann stiga upp. Gårdagen var trevlig, det blev en massa mat hos tobbe och sedan en liten utgång på hemmaplan. Väl inne istan tog sömnen vidoch vi stötte på ödet, hur mysig som helst om man säger så.

Imorgon är det ett år sedan jag flyttade till Linköping, kommer ihåg den dagen som om det vore igår. Chrille kom på morgonen och jag och natta vinkades av när bussen åkte. Var ledsen jag var den dagen men vad glad jag är att jag tog det steget. Jag har kommit ås långt sedan dess, mitt liv är helt förändrat men jag gillar det. Tack natta för att du hjälpte mig igenom min flytt, utan dig hade det varit svårt. Synd att tiderna förändras bara. Jag tänkte på det idag, mitt liv och hur det är är så av en anledning, jag vet att det kommer blir bra. Jag och Bella kommer ha det sjukt bra. Den dagen vi springer ut från skolans trappa börjar vårat liv på riktigt. Jag längtar men vad sorligt det kommer bli. Linköping är mitt student hem men när jag lämnar studierna för en stund lämnar jag staden för gått.

Aja nu ska jag sluta vara sentimental, snart kommer nog lena med mat och då blir det mys, söndags mys. Skulle dragit till spritluckan idag men jag känner inte för det, vill vara med min bästa vän, min bästa vän genom livet. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL