Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, oktober 11

min egen söndag

Söndag, underbara söndag. Jag har idag bestämt att alla söndagar från och med idag ska vara min göra vad jag känner för dag. Utan några måsten eller liknande. Jag ska äta de jag är sugen på om de så är frukost klockan 17.00 så will it be it!

Gårdagskvällen var trevlig, jag och Emelie gick till ågatan där vi stötte på ett flertal kända ansikten. Eftersom att Emelies söndagar består av plugg så gick hon hem tidigt medans jag tog en vändning och stannade kvar med Natta. Kvällen ledde till maxim & sedan Platå men slutade dock med Ellen & mig med varsin hamburgare i en taxi hem till henne. Sov som en gud inatt, Fredrik från skåne ringde under nattens lopp med, vi tjötade tills jag nästan somnade med telefonen i handen. haha! Promenerade från ellen idag, tog vägen förbi gammel farmors grav & stod där en stund & funderade, tänk att de faktigts inte finns mer. Blir ledsen i ögat av bara tanken! Nu ska jag kolla på UB och alla andra underbara serier som visas idag yeaaaaaaaah! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL