Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, oktober 13

OMG, IM UP!

Godmorgon, jag är uppe med tuppen och ska snart göra mig redo för ännu en skoldag. Igår fick jag mycket gjort i skolan och efteråt blev det biblioteket för lite inspiration till mitt projekt arbete som förövrigt verkar bli riktigt roligt. Väl hemma blev det mat & sen plugg innan jag somnade in vid 19.00 tiden och vaknade nu lagom till frukost som jag nu ätit upp.

Vad som händer idag är plugg på hög nivå, sen blir det nog en fika med Alex om min käre far varit snäll och donerat lite moneymoney. Vi hörs i skolan då det är engelska C, multimedia, ljudmedier & planering som gäller. Ciao


Nu ska jag plugga så mycket så att jag kan spendera hela höstlovet med er! SAKNAR ER SÅ SJUKT MYCKET, DET FINNS INGA VÄNNER SOM NI!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL