Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, oktober 10

At emelie

Nu sitter jag hemma hos Emelie och väntar på att hon ska göra sig redo för en drink på stan. Det råder ju fotbolls feber i staden och om det går som de ska för Sverige lär stan bli proppfull väldigt snabbt, dock har mina böner inte gått till Sveriges landslag utan till mitt älskade hemland, Portugal som möter Ungern idag!!! HEJA MIN MAN!!!!! Vaknade rätt sent igår då jag pratade med Jonas till klockan 8 imorse, så inget av det som står nedan för blev gjort och allt är förflyttat till imorgon, då jag även planerat in en fika med Alex. Vad som händer ikväll förutom en drink är svårt att säga, men om ni kommer ihåg sist jag och emelie bara skulle ta en drink så blev det ju iallafall mer än 10. Aja nu verkar hon bli klar, undertiden har jag installerat spotify på hennes dator, jag tror hon kommer bli glad. För hon har likadant som jag suktat efter programmet i evigheter. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL