Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, oktober 7

utgång på ingång.

Idag har jag fått en liten del av högen gjord, gjorde svenska C och skickade in de nya csn papperna och sedan har jag bokat tvätt tid, för min tvättkorg är full och lika så alla mina ikea påsar, ush. Vad fan ska jag ha på mig ikväll? Just det det har jag inte sagt, jag och min vapendragare fridah ska göra stan osäker ikväll. Ska bli skönt att ha en kväll ihop även om vi pratar varje dag så behövs kvällar som denna oftare! Imon är de dock skola som gäller så jag hoppas på att fridah sover över och drar upp mig ur sängen så att jag kommer iväg. Vill verkligen hitta en lägenhet så att vi kan flytta ihop, allt hade blivit så mycket lättare då! Aja lovade att vara ny duschad och halvt fixad innan fridah kommer vilket betyder att jag måste lägga på ett kol, måste ju ta hand om disken med. Så vi hörs imorgon eller senare när fridah kommer, frästen jag måste passa på att gratta Adam som fått ett kontrakt på 2år i Holland, wish you good luck addie. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL