Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, oktober 20

jag vill få som jag vill alltid & inte bara ibland!!

Fridah har lagt upp denna bild som säger mycket om hur jag kände mig idag. Ett tappert försök att sminka bort sjukdomen, äckligt hår, ipren till brunch, handikappade händer & varma kläder. FYFAN imorgon ska jag vara frisk så nu tänkte jag sova, funderar dock hur jag och fridah ska komma med på studentkryssningen nu när alla biljetter är slut.

Blir irriterad att de inte går min väg idag, funderar stark på att ringa stena line och be dom göra en dom med. Menmen man kan tydligen inte få allt i världen säger mamma, men eftersom att jag inte gillar att inte få det jag vill ska jag försöka komma på en lösning till mitt problem.

Anyway pratade med Adam förut, har inte hört grabbens röst på evigheter, han gör mig förvirrad ibland ska jag säga er och jag tycker inte om det!!!! Nu ska jag som sagt sova eller jag ska först kolla på ett sista avsnitt av the hills sen ska jag sova, sova och drömma om en lösning till en studentkryssning, kanske kan alla linköpare och andra roliga studenter ta en vanlig kryssning tillsammans och bara göra den studentig? Jag vet inte ska fundera vidare. Godnatt
Jag hatar att vara sjuk

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL