Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, oktober 21

Du är ett sällsynt exemplar.

Ligger hemma och funderar på om det kanske är dags att ta tag i den där tvätten eller den där disken. Tror att jag skiter i båda och gör det imorgon när jag ändå måste packa & städa ordning. Gårdagen var hur trevlig som helst, efter att ha kurerat hela dagn mötte jag upp Elin på stan för en fika där också Jimmy hängde på. Sen blev det fönster shopping & en promenad hem till henne för middag.

Efter att vi alla tre ätit en utsökt middag hos Elin blev det kortspel, fotboll & en massa babbel en trevlig tisdagskväll som slutade med Lars Winnerbäcks nya skiva spelandes på repeat. Sov som en princessa och vaknade för en stund sedan, då jag är ledig idag blir det inte mycket plugg men solning och mys. Elin skickade ju med oss matlåder hem så middagen idag lär bli utsökt. Vad har ni hittat på för att förgylla eran vardag? Nu tänkte jag mysa med min älskade katt eftersom jag snart inte kommer träffa henna på en hel vecka :( . Alex kommer ju förbi snart med.

Kiss n Hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL