Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, oktober 31

En rörig uppdatering
Vilken härlig fredag, vaknade upp hemma hos Srdjan med han & Bella liggandes bredvid mig. Småpratade lite med dem innan det blev S pappas spagetti & köttärssås som gällde. Bellas far hämtade upp oss och efter lite fix drog jag hem till far min för födelsedagsfirande för min underbara Lillebror Mattias som fyllde hela 14år, kommer ihåg när jag själv var i den åldern. Var första gången jag gick på krogen hehe, stor man kände sig.

Daniella hämtade upp mig och resten av flickorna och vi hade tjejkväll hos min Kusin isa som hade bakat äppelpaj. Myste tills ögonen höll på att slockna och nu ligger jag i sängen med Daniella bredvid mig. Hon sover, vi kollade på min favvo film "a walk to remember" förut så hon är alldeles våt om kinden. Nu ska jag dock sova, imorgon blir det firande av Maria Swan och det ska bli en dunder kväll. Hörs på söndag antar jag. Vet att uppdateringen är dålig men so much to do n so little time.


Kiss n hugs
Karolin Chambel

p.s: Melissa verkar ha det bra men Jennifer, saknar henne så!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL