Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, oktober 23

På väg mot hilmlen

Nu sitter jag på bussen på väg mot Göteborg är lite halft bakis efter gårdagen men vafan livet är hårt! Igår blev det fika med Fia som ledde till en spontan utgång på Sliver. Var även på vollyboll matchen men jag kan inte lova att jag går dit igen. Helt sjukt hur personer kan förändra beteende på så kort tid. Menmen inga sura miner utan en toppen kväll med Fia.

Om några timmar anländer jag till Nils Erikssons terminal där min bästa vän Isabell & min älskade morfar väntar! Ska bli så härligt att komma hem till mamma och alla, har saknat domoerhört och denna veckan kan inte bli mer kärleksfull från min sida. Jag ska njuta till fullo vill jag lova er. Kankse till och med träffa T. Men ikväll är planerna oklara Bella vill få med mig ut, men jag är inte så sugen. Blir dock nog så att man ställer upp för laget ikväll och kör fullt ut. Spritluckan är det som gäller på söndag iallafall.

Nu blir det lusläsning av cosmo innan det är dags att byta buss i Jönköping, fridah har dock rätt, det finns alltid snyggingar på bussen/tåget. Funderar på att använda block och penna. haha förstår ni inte? Kika in på hennes blogg så fattar ni grejen

Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL