Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, oktober 10

IM HAPPY!

Jag vill börja inlägget med att tacka Bellas styvbror Tobbe för hjälpen, nu har jag Spotify & jag är här med fast. Har spenderat de senaste timmarna med att leta låtar och njuta till fullo. Jag vet att jag är sen med själva spotify grejen men jag har försökt få till detta länge nu så ingen a er kan få ner min glädje över detta. Har haft en mysig fredags kväll vill jag lova, en skön hemma kväll behövs ibland. Har rett ut lite saker och jag måste säga att detta är löjligt det har ju inte varit något mellan er verkar de som, om du kanske skulle vilja förklara så att jag förstår din ilska. Iallafall så kommer Jonas ringa snart för ett nattsamtal, han är en nattuggla som jag, vilket gör att han är & jag kan prata om allt ni andra pratar om på dagarna haha :) Imorgon står mycket på schemat, ska till biblan, plugga, träna, sola, fika, handla & sedan träffa Andera som ett bra avslut. Ska nog tvinga med henne på ett glas vin. Menmen efter samtalet med Jonas ska jag nanna, melissa snarkar här bredvid mig så det blir på med John mayer och sömn inom kort. Hoppas ni haft en toppen fredag Ciao.

P.s: hur kan de vara fel när det känns så rätt ?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL