Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 3

VI INTERVJUAR TOKIO HOTEL

Nu är det officellt mina damer och herrar, på tisdag kväll intervjuar jag & fridah Tokio Hotel i stockholm, kan knappt fatta att det är sant. Fridah ville gå på signering och frågade om jag vil le hänga med, så kom jag på idèn om att försöka få en intervju, vi trodde aldrig vi skulle få den, men fridah ringde & maila och nu har vi den. Vi åker troligen dit redan på måndag, men skit vilken underbar nyhet eller vad säger ni? Har ni några frågor ni tycker vi ska ställa, kommentera på bara vetja! Nu ska vi fira, fridah är på väg hit och ikväll är det platå som gäller! JAG ÄR SÅ UPPSPELT ATT JAG VET INTE VART JAG SKA TA MIG TILL!!!!!! Hoppas nu bara att våran andra nyhet går som vi vill, håll tummarna för om den blir verkligehet kommer detta bli något ni absolut inte vill missa. NU KÖR VI WÖWÖWÖWÖ !
.
P.s: Vill bara skriva några radar som tack för att du ställde upp för mig idag, kunde kunna tänka mig att missa det men såg inget ljus, srdjan du är en underbar vän.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL