Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, september 4

FREDAG !

Nu har jag nyss ätit lunch iskolan, inte för att jag har massa lektioner eller så har inga för övrigt men sällskapet och BBQ är något som fick mig att gå upp iallafall. Fridah dundrade in hos mig runt tio tiden imorse & nu sitter vi båda mättaochbelåtna i skolan.
.
Igår var det ju meningen att vi skulle slå klackarna i taket & fira ordentligt att vi fått tokio hotel intervjun men efter ha suttit hos mig ett bra tag innan vi kom till stan blidde det inget stohej utan en öl på uteserveringen på 55:an. Mysigt och trevligt var det och innan vi skiljdes åt gick vi in på yngves för något gott att ta med sig hem. Väl hemma pratade jag med Bella ett bra tag och där efter Maria tills mina ögon gav upp och somnade in. Idag är inte det så mycket planerat, ska möta upp Emelie på stan för en fika sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Ska nog ta en powerwalk innan fikan dock, nu blir det att prata med basse (våran orehört snälla rektor.) Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL