Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 3

Spöregn får en att tänka till.

Åh vad förvånad jag blev när jag kollade på klockan i morse och insåg att jag sovit till tolv, inte för att det brukar vara konstigt men jag har vaknat innan nio de senaste två dagarna så jag blev lite chockad. Som tur va har jag inga lektioner idag. Igår blev det inte riktigt som jag tänkt mig, Jimmy ringde & jag kände mig rätt så pigg ändå, så vi tog en proemand runt ån klockan halv tolv sedan blev det film hos mig. Grabben hade aldrig sätt the notebook så jag kom fram med anledningen att om man någon gång ska bli kär ska man ha sätt denna filmen, även om det inte riktigt va en film för honom tog han sig igenom den med en kopp te och skrattade till lite tyst ibland så att jag inte hörde. Somnade som en stock efter han gått, haha .
Nu sitter jag på face och pratar med Tom, han kommer ju hit om två veckor för ännu ett kotrakt för LVC så vi planerar party för veckan han kommer, oroa er inte Mr. A kommer inte och inga återfall är på väg än sålänge iallafall. Nu hade jag tänkt ta en varm dusch innan jag ska leta fram en outfit för ikväll, fridah kör på klackar borde jag med det kanske?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL