Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, september 25

Två riktiga softpotatisar

Nu har jag förflyttat mig till soffan istället, båda jag och Linnea är sådär översociala att vi sitter med varsin dator bredvid varandra och ger en enstaka kommentar då & då. Var på lillatorg för en stund sedan och tog ett par öl med Elin och Isabell. Det blev djupa samtal om relationer till föräldrar, staten och skolan. Låter det tråkigt kanske? Absolut inte utan tvärtom, ämnerna är hur intressante som helst då många inte inser att det finns större problem än vad man tror. Till exempel att en förälder som aldrig brytt sig om sitt barn kan komma från ingenstans och helt plötsligt begära vårdnad m.m, helt sjukt i mina ögon. Vad tycker ni?
.
Imorgon börjar jag jobba klockan 11 vilket betyder SOVMORGON!!!, ska bli hur skönt som helst att inte höra klockan ringa klockan 7!!! Efter jobbet blir det hem hit och packa innan jag förflyttar mig till mina andra kusiner Pierre&Michel för övernattning över helgen. Om det blir utgång eller inte har jag ingen aning om men det är fredag och dessutom Elins födelsedag. Nu ska jag snart färga håret lite mörkare innan min sömn skall ta vid. Kanske ringer bullen med pratade ju nyss med paulina & dana så nu är det bara Bella kvar eftersom att mommo befinner sig i Barca och glassar. Godnatt

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL