Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 24

Parkerad i sängen

Nu har jag kommit hem från jobbet, slängt av mig höstkläderna och parkerat mig i Linneas härliga säng. På jobbet imorse var jag först på plats så allt var nästan färdigt när de andra kom. Men eftersom att det är dagen innan löning så kan vi ju konstatera att kunder var det inte gott om men trevligt var det och när Hanna kom med Sushi kunde ju lunchen blivit bättre.
.
MenMen nu är jag hemma iallafall, ska snart laga mat med kusin och mysa innan kvällens mörker drar in över malmö. Är lite seg igår från gårdagskvällen även om vi bara satte oss på Lillatorg för några drinkar. Trevligt var det, tills alla små tjafs drog igång och en viss liten kille inte kunde bete sig men iallafall gillar jag Malmö mer än jag trodde. Nu ska jag slappa lite hörs sen Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL