Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, september 25

posetiva överaskningar.

Nu är jag hos linnea, har packat väskan och är redo för att förflytta mig över till Pierre & Michels crib. Jobbet gick bra men va fett segt, tiden gick så långsamt även om vi hela tiden hade massor att göra. Menmen fick lite överraskningar som piggade upp mig, först kom min kusin Kristian från gåendes med sin flickvän och eftersom att han bor i Göteborg blev jag positivt förvånad sedan efter nån timme kommer Becca & Ivana, dom ställde sig framför mig och gissa om jag blev förvånad! :) Tog även en fika men Kusinerna Linnea och kristian + flickvän förut på barista, Kristian blev kär i chailatte vilket vi alla redan var haha Menmen ikväll blir det utgång, fridah & zarah ska jag möta upp istan och även B&I Hankar på, Michel nämnde något om att följa med en stund så det blir nog riktigt kul. Synd att linnea jobbar annars hade hennes sällskap varit givet. Men som tror är jobbar hon på ett ställa vi ska till yeaaaaaaay! Så lite delaktig är hon allt.
Kusinen Linnea a.ka GBbarista

Kristian flickvän Camilla på barista, kristian var på parkeringen så ingen bild på honom och min bild var förmycket för att bjuda på haha. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL