Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 17

TRÖTTA KARRO TALAR,

HerreGud, jag är helt slut. Stressade iväg till jobbet på den engelsk/franska marknaden som är i stan, jobbade och slet men hade också väldigt roligt då mina arbetskambrater och grannar hela tiden gav mig anledningar att skratta. Det gick riktigt bra med andra ord & efteråt åkte jag hem till Elin där vi åt en mini picknick från smårätter vi fått av stånden och sedan tog jag en varm dusch, nu ligger jag nerbäddad i sängen och ögonen somnar snart in, skulle tagit en öl på stan men min kropp säger ifrån. Inte så konstigt med tanke på att ja inte kunde slita mig från boken igår och fick hela 3h sömn! Aja imorgon börjar jag nio och slutar sju, förhoppningsvis finns det ork till lite nöje efteråt. Godnatt

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL