Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, september 18

VILKA ÄR NI?

Godmorgon, jag ska snart iväg till jobbet och under tiden medans jag är där tänkte jag att ni kunde få svara på några frågor, ni vet berätta lite om er och varför ni läser min blogg. Även om du är, familjemedlem, vän eller bekant till mig skulle jag uppskratta om du kommenterade för sanningen är att jag inte har någon koll på vilka ni är, så:

Namn, stad & ålder?

Varför läser du min blogg?

Hur länge har du följt min blogg?

Vad skulle du vilja läsa mer om?

Nu måste jag kila, ska bli spännade och läsa era svar ikväll. Ha en underbar dag och om ni har vägarna förbi marknaden i linköping. Kom och säg hej vetja!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Malin heter jag och jag är 19år jag läser din blogg för att du är en rolig tjej med krut i dig, man vet aldrig vad du hittar på för roligt.

Jag har inte läst din blogg så länge men jag skulle gärna vilja läsa mer om killarna du nämner och sedan så skulle några klädtips vara roligt
stor kram
Malin E

jacob hallsèn sa...

namn: jacob
Ålder: 20
stad: stockholm
jag läser din blogg för att du är bra på att uttrycka dig och söt

Vill gärna se mer bilder :)

jooooohan sa...

Tjena karro, Johan här. Du vet vart jag bor och hur gammal jag är, och jag läser din blogg för att jag saknar att höra om dina påhitt över en fika. Ses snart
keep up the good work!!
JK

Anonym sa...

Lina heter jag, 18år gammal läser din blogg för att du är en tjej jag beundrar som följer vägen du själv v'ljer.
Vill dock läsa mer om din utbildning

kram

Anonym sa...

Kusinvitamin här, du vet varfr jag läser, (SKANAR DIG )
Fortsätt bara uppdatera mig om livet och kom och hälsa på mer!
mer bilder med ciao

Anonym sa...

du är grym, därför läser jag, stor kram Evelina

Anonym sa...

Jag läser din blogg för att du är en utav mina bästa vänner och det är ju lixom så vi har koll på varann, genom bloggar! Ses snart. Love

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL