Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 16

Spikad framför burken.

Nu är jag hemma från stan, hälsade på Elin på marknaden med(läs:nästan) all världens mat men efter många roliga samtal kom jag därifrån med ett jobb för veckan, börjar klockan 8.30 imon så det känns skönt, lite extra pengar är ju alltid bra eller hur? Det passar ju bra nu när jag inte har några mer lektioner för denna veckan. Träffade iallafall Fridah som jag skrev tidigare, vi tog var sin cider på ågatan och njöt av när kings of leon spelades till vårt skvaller. Och gud så mycket skvaller vi hade att berätta, det märks verkligen när vi inte träffats på några dagar. Vi pratade också lite om lite flyttplaner, som ni vet 'är jag sjukt sugen på att flytta. Men vi får se hur det blir med detta, just nu är mina planer att gappskratta framför idol. Vad som händer efter är en gåta. Ciao

Bild: Fridah Reinholdsson

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL