Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 28

tac för den här gången!

Godmorgon, har nyss vaknat upp i malmö och ska snart bege mig in till stan med väskor och hela kittet. Idag är det dags att lämna malmö och allt som de hör till även om jag verkligen har fäst mig rejält. Tiden går fort när man har roligt, vilket tiden här utan tvekan ha gjort. Har verkligen hatf det bra här borta med kusiner, vänner & jobb och jag tackar speciellt min tre underbara kusiner för att ha gjort veckan möjlig. Jag önskar vi alla kunde spendera tid såhär oftare. ! ! ! ! Gårdagskvällen spenderades som sagt med freddan & vi satte oss på lillatrog med och njöt till max, efter det blev det film och mys sen var det dags för mig att åka hem hit och somna hur skönt som helst! Hade riktigt trevligt, men aja nu ska jag hoppa in i duschen sen tar jag en cab till stan för att möta upp de morgonpigga flickorna F&Z (de va inne i stan runt kl11) sen ska jag shoppa som aldrig förr. Gör de ni också , Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL