Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 28

Spendera mera!!

Nu sitter jag, Zarah & Fridah på tåget hem till linkan igen, har nyss kollat de nya avsnitten av gossip girl och måste säga att vi helt satt Dan i ett hörn han inte borde vara, han är helt enkelt en riktig pudding. Som sagt har jag haft en underbar tid i Malmö, och nu under de sista timmarna fick jag allt med mig en hel del hem. Det blev shopping för hos alla tre, jag fick med mig en ursnygg enkel svart klänning från H&M, en stickad vardagsklänning från Zara, stumpbyxor, underkläder, smink & inget mindre än min guds (läs: LARS WINNERBÄCK) nya skiva, det enda som var synd var att inte "mina" skor som jag kollat in på Zara fanns kvar. Menmen inga sura miner imorgon blir det mer shopping där skor ska prioriteras till max. Nu blir det nått avsnitt av vänner innan vi rullar in på stationen. kiss n hugs Karolin Chambel
p.s: imorgon blir det andra bullar !
.
.
Boys, when you think you know them, they turn around n make sure that you know you dont.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL