Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, september 27

PAAAAAAAAAAYDAAAAAAAAY

Ligger i kusinernas soffa och degar i deras giantiska tröja, jobbet gick bra slutade runt halv 8 och eftersom att detta var vår sista dagen i malmö betyder det att det är PAAAAYYYYYDAAYYYY!!, Nu ska det allt shoppas eller ja imorgon iallafall. Just ni ligger jag rätt död & väntar på att vi ska äta michels korvstroganoff och gud så gott det ska bli. Ikväll ska jag in till stan och möta fredrik på någon drink eller två. Sen får vi se vart kvällen tar oss, jag förtjärnar iallafall en god jävla dyr drink, ha rjobbat 7 dagar i sträck och innan det 5 jag är trött och längtar tills att få sova ut imorgon medans det blir ombytta roller i huset så kusinerna ska upp hahah aja nu luktar det gott Ciao.
P.S: Jag vet att det blev en rörig text, sorry orkar inte idag.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL