Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 2

utmattad.

Jag är helt döds trött, vilken bra dag jag varit med om idag. Först fick jag en underbar nyhet sen två till och jag har varit uppe ivarv hela dagen, väl hemma efter en snabbis på stan blev det ett ryck alla mamma chambel då jag fick för mig att ta mig an ett nytt projekt här hemma, garderoben, min mini walk in closet så att säga. Den va dyster, trång och en total mess, men nu är den vit, organiserad och vacker. Vilka guldkorn man hittar när man väl tar tummen i hand och städar ur den.
Har även städat grundligt här hemma som jag skjutit upp hela veckan och nu efter min student måltid, (snabb makaroner & köttbullar med ketchup) sitter jag och kollar på finalen av " So you think you can dance" och bara njuter av hur vackert dem dansar. Imorgon är jag ledig från skolan och jag har absolut inga planer förutom utgång på kvällen med min fridah.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL