Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, september 29

Det är iskallt här hemma!

Nu är jag hemma igen, eller ja jag har varit hemma sedan klockan 22, men eftersom jag lämnade lägenheten som ett bombnedslag med ett öppet fönster så har jag nu städat undan och fixat till min guds ljuva stämma. Har även färgat mitt hår somjag pratat om att göra hela veckan, det blev rätt bra men frågan är hur det ser ut i dags ljuset? Får hoppas på det bästa, som tur är ska jag till allergi mottagningen imorgon bitti så jag behöver inte vistas i skolan ifall det ser allt för dålig ut. Är dock nervös för alla tester som ska göras, hatar ju sprutor och allt som har med nålar att göra. ush och fy säger jag bara. Aja nu ska jag packa upp väskan och njuta av att se mina senaste inköp hängas in i min garderob innan jag ska lägga mig i min underbara säng och gå igenom alla räkningar som samlats på hög här hemma, helt sjukt hur mycket post jag hade fått. Antar att det blir en sen kväll, men men sova får jag göra imorgon efter jag varit och fått nålar i mig och shoppat med fridah på stan. För det är planen, att shoppa tills det skriker KÖPSTOP i plånboken haha Nattinatti. b

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL