Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 14

sjukligen talar.

Godkväll, jag har legat hemma i princip hela dagen sedan jag kom innanför dörren efter 4h bussresa från Göteborg. Jag tror jag börjar bli riktigt sjuk, min hals gör riktigt ont och hela jag fryser. Kan det vara helgens bravader som spökar tro? Gick till ica & inhandlade kladdkaka samt tomatsoppa. Tyckte lite synd om mig själv så tänkte att en kladdkaka skulle göra susen men jag kunde ju inte ens svälja skiten. Just nu underhåller jag mig själv genom att kolla på Roast at berns, när det grillar pernilla Walhgren, vilket är sjukt roligt. Jag har längtat efter att se detta program i två veckor nu & det finns ju ingen bättre underhållning en burken när man är sängliggandes. Jag är ju tillbaka i linkan igen, vilket känns helt okej saknar redan mina älsklingar i götet men den saknaden har jag alltid med mig så fort vi är ifrån varandra. :( Menmen, jag vet att jag inte är något rolig idag så tycker vi hörs här imorgon. Men lägger upp ett inlägg som jag gärna vill att ni svarar på sen. . . Sålänge får ni njuta va lite bilder från helgen. Ciao. ¨
Min bästa vän Isabell & Jag
Middag för bellas närmsta
Tårtan bar vi in vid tolvslaget
Bane, James & Alexander var på topp
Och lika så vi!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL