Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 14

HELT JÄVLA UNDERBARA!

Vilken underbar kväll vi alla hade igår, Bellas 18årsdag var mer än lyckad vill jag lova er kära läsare. Kvällen började med en ljuvlig middag med tjejerna + bellas päron innan det droppa in folk från alla olika håll och kröket kom igång. Vad så härlig att ha alla samlade nya som gamla vänner och bara leva i nuet. Tårtan bärdes in på tolvslaget av mig och mickan och sen blev det full fart på stan, keybar var första ställer men de var ingen hit så Parken fick bli kvällens krog, vilket ska ha fem toasters av fem, vi hade toppen kul och det finns knappt ord som kan beskriva kvällen som bara fyllde oss själva med kärlek. Natten avslutades helt underbart och man möttes med frukost på sängen i morse. Dagen i all ära till bella har varit hur mysig som helst, efter att gått igenom kvällens bravader åkte Bella, jag & Paulina (TRION) till sushi baren på järntorget och ´sedan gick vi vidare till linnèterrasen och tog ett glas vin. En underbar helg med andra ord, imorgon morgon tar jag bussen tillbaka till köping och jag kommer sakna ihjäll mig efter mina kära vänner! Nu ska jag packa och pussa på katten innan jag somnar in, även om jag gärna hade pussat på någon annan istället.
Födelsedagsbarnet, Alicia & Jag på Parken
Vi dansade på bordet tills Bella ramlade ner.
Min älskling och jag !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL