Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 16

Så länge vi båda andas.

Idag har jag mått lite bättre, det hjälpte nog att låsa in mig hela dagen igår. Febern var dock kvar när jag vaknade i morse, men den sänktes med klockans tick tack. Tog en lång promenad med Andrea på eftermiddagen, kände att jag behövde lite friskluft och vi gick verkligen en dunder promenad. Känner redan hur träningsverkan börjar ta fart. Som vanligt pratade vi på & vi kom fram till att vi verkligen ska ligga i med träningen nu. Nu när lönen kommer ska vi inhandla snygga träningskläder, det ska vara kul & snyggt att träna eller hur? Iallafall, träffade emelie en stund förut också & vi käkade på bk. Sen nu ligger jag och njuter av Lars Winnerbäcks låtar och en kopp te. Går igenom mina räkningar som snart ska betalar och skriver ner det som snart ska inhandlas. Ska frästen byta elblolag. Tekniska verket rånar mig på flera hundra så nu blir det Yellowström som jag blivit rekommenderad av mina kära kusiner. Nu hade jag tänkt att fortsätta på boken "Så länge vi båda andas" - av stephenie Meyer som är bok nummer 4 i twilight serien, sen ska jag sova eftersom det är en lång skoldag imorgon. Efterår ska jag fika med fridah, sen blir det att jobba in lite pengar :) Vi hörs i skolan antar jag. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL