Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 21

Räkna med en hel del.

Godkväll, hela min kropp värker efter 3 dagars hårt arbete. Vet inte om det är ett tecken på att jag är otränad eller ett tecken på sömnproblem. Iallafall kom nyss hem efter en film hos grabbarna, Såg filmen BLOW, har sätt filmen en gång tidigare men ändå satt jag fast klistrad i soffan. Nu är jag hemma igen, äter upp min sista bit av chokladkakan till filmen Garrys matters. Imorgon bitti drar jag till Malmö för jobba är dock ledig tills på onsdag morgon så ska spendera lite kvalitets tid med min kusin Linnea, har inte träffat henne på flera månader så det ska bli kul. Till helgen förflyttar jag och tjejerna (läs: fridah, zarah & kanske Elin) oss till Linneas bröder för övernattning Ska bli trevligt att hänga med kusinerna ett tag & samtidigt tjäna lite extra. Sen så vet vi alla att Malmö har bättre shopping än linköping så ni kan räkna med att det kommer med några påsar hem :) sen kan ni också räkna med en massa bravader, utgångar och skvaller menmen mer om det imorgon på väg ner till skåneland. Godnatt och sov gott.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL