Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 21

Framme hos kusinen i Malmö.

Nu är jag framme i min kusin Linneas lägenhet i Malmö, resan gick bra men tog tid. Hade roligt då cheferna är hur roliga som helst. Tog taxi hit, det var dock inte så långt men fan vad billigt det var, 59kr!!! Helt sjukt tänk va bra man kunde ha det om de priserna fanns hemma. Aja är iallafall hemma hos min underbara kusin nu. Ska ut och äta om ett tag och bara njuta av sällskapet. Frästen klickade hem ett par urgulliga ballerina skor igår kväll och jag längtar redan tills guldklimparna är hemma. Blir nog en hel del shopping här med som jag skrev igår, ett par stövlar som är över knäna står på listan bland mycket annat. Imorgon börjar jag bara jobba klockan 18.00 och framåt kvällen så det blir nog stan som gäller där. Nu blir det fixfix Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL