Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, september 20

En karolin dag

Söndag eviga söndag, jag vaknade upp hemma hos Elin för en stund sedan, sov verkligen ut idag. Och gud vad det behövdes när jag kom hem efter en kväll på stan igen så värkte min kropp mer än vad jag någonsin upplevt,däckade nästan direkt och idag har jag bestämt att det ska vara en jag dag. Just nu kollar jag på 5;ans söndags film Tristan and Isolde och har nyss tryck i mig en halv pizza :), var i närbutiken förut och inhandlade massa gott. Elin säger alltid att varje söndag är en ätdag, jag föredrar kanske inte varje söndag men idag är en Karolin dag så jag ska allt göra precis som jag känner för om jag så ska slappa hela dagen i min härligsäng. Har dock hört ett rykte om bio, jag är sjukt sugen men vi får se. Nu ska jag öppna min marabo apelsin krokan och njuta. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL