Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, september 26

Lovly oliv

Fyfan vad jag är helt jävla död, ligger med benen ut sträckta på soffan och bara njuter av att jag inte står upp. Som ni vet var vi ute igår, vilket var skit kul även om det blev lite sen utgång och tidig hemgång för min del. Vi va på ett ställe, på hörnet av Lilla torg, och hade riktigt trevligt med nya bekantskaper. Vi var ju alla Linköpings tjejer va ju ute tillsammans så det blev riktigt roligt. runt halv tre kom min kusin Michel och hämtade mig och kvällen fortsatte hemma hos dom eftersom att sällskapet var kvar. Riktigt trevliga var de allihop och drinkar hällde dom i mig tills det bara va jag & Blago kvar i soffan. Fridah tittade ju in också haha. Menmen en lyckad kväll men inte lika lyckad morgon då jag endast fick sova 1 h innan det var dags att gå till jobbet. Trodde jag skulle dö innan jag ens kom dit men jag stod ut hela dagen och gjorde ett bra jobb ändå. Nu är jag som sagt hemma hos kusinerna, de gapar och jobbar sig. Nu ska jag leta upp närmsta godisaffär! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL