Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, september 4

Njuter till fullo.

Har sprungit på stan sedan jag lämnade skolan runt ett tiden i idag. Gick först till biblan & lånade tre böcker Mötte upp Andrea & vi spanade efter höstkläder, dock inga inköp men en hel del skvaller och prat. Gick in på den lilla butiken mitt emot lascala & frågade o extra jobb, han tog mitt nummer och skulle ringa på söndag. Kändes bra att fått något gjort på jobbfronten. Efter att vi fikat mötte jag upp Emelie & vi letade bra manikyr priser men stormen gjorde oss rätt otaggade så det blev hemköp & helghandling som gällde. Nu är jag äntligen hemma, har längtat till min varma lägenhet hela dagen, Så nu njuter jag till fullo, ska kolla Brokeback mountain på 1an nu med min godispåse i högsta hugg. Hoppas ni njuter som jag för ut i stormen hoppas jag inte ni är! Hörs sen Ciao.
P.s: Att man bläddrar för bli Svt är en dålig vana, progammet innan filmen var ju sjukt roligt! Ska allt börja kolla in kanalen lite mer.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL