Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, september 5

WHAT THE HELL AM I GOING TO WEAR!

Åh vad skönt jag somnade igår, filmen var underbar & lika så min dröm. Vad den handlade om är inget jag kommer skricka ut men jag kan säga att jag vill kyssa dom läpparna igen. Idag är det lördag & jag har inte gått så mycket vettit alls. Tog en promenad till Ica & ringde bella är väl den enda jag gjort utanför huset. Borde egentligen gå in till stan och fråga wok stället om jag glömde böckerna där igår men mian ben vägrar och snart stänger det så det får bli imorgon. Ikväll är det utgång som gäller för min och Fridahs del, först ska vi dock till en vän till henne och umgås lite. Så frågan är VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG!!! Jag har kollat in i min garderob 5 gånger redan men hittar inget svar på min egen fråga fyfan vad jag hatar när detta händer. Aja Fridah tycker jag ska ha kjol kanske satsar på det. Är iallafall rätt taggad, veckan som kommer är ju min sagt något att infira som ni vet, och mer gott komma skall! Veckans planer får ni höra imorgon då jag och emelie ska baka :D Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL