Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 9

I HATE THAT I CANT STOPT THINKING OF YOU !

Tog ledigt idag, somnade inte förens klockanslog fem i morse, ush! Idag är det onsdag vilket betyder att jag ska tvätta. Åker till Göteborg på fredag för att fira Bella som fyller 18, så det vore ju bra om jag hade rena kläder att packa med mig! Läste på Daniellas blogg att Jemilia fött en son i måndgas, det är detta jag menar när man inte bor i samma stad kommer all informaton hemså sent. Men jag är glad för hennes skull och jag hoppas att allt verkligen gått bra. Idag kommer ju linkan hit för att träffa fridah, antar att det blir utgång imorgon med de två ungarna. Men idag blir det nog något annat, ska träffa andera på stan om en stund sen, hon funderade på ett glas vin men vem vet kan lika väl sluta med en fika i vanlig ordning. Så dags att sätta på platttången & hoppa in i duschen. Puss och kram vi syns på stan.
......
p.s: Är det någon mer som har märkt 3:ans fula ikon, ush! Det ser ut som mtvs layout men alltså denna va verkligen ful!!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL