Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, september 10

Im on my way back home.

Citat från bellas bror Tobbe:

" Det bästa med att lämna Göteborg är resan påväg tillbaka :) "

Nu är jag på väg dit jag hör hemma, sitter på bussen och rullar väl in på centralen i Göteborg runt 9 tiden. Skulle åkt klockan 13.00 egentligen men då det blev en spontan "utgång" igår pallade jag mig inte upp ur sängen. Gårdagskvällen var mysig, mötte upp Elin efter jobbet och gick på En sommar med Göran på bio. Flimen började lite väl segt men bra va den men jag skulle lika väl kunnat vänta och se den hemma i tvsoffan. Efteråt mötte vi ut My & Natta och satte oss på ågatan, tog några glas vin sen hamnade jag i trans. Jimmy följde mig hem och samtalet var allvarligare än vanligt. .. Iallafall sitter jag nu här på swebuss och längtar tills klockan slår nio. Daniella kanske skulle hämta mig men om inte hoppas jag att min pappa ställer upp. Vi hörs senare nu ska jag njuta av twilight bok nr 3 och drömma mig bort i en värld där vampyrer och liknade existerar. CIao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL