Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, september 8

Hemma igen från storstan.

Nu är jag äntligen hemma, mådde inte alls bra av att åka baklänges & läsa en bok ska jag tala om. Pratade med moder jord alldeles nyss, min mamma alltså hon instämmer med att jag borde skaffa en större lägenhet! Även om jag älskar min lilla etta så lever jag snart i klaustrofobi känslan! Haha ska ringa runt lite imorgon innan jobbet. Aja åter till Tokio hotel, grabbarna var verkligen super trevliga och skrattade allt åt fridahs roliga frågor. Vi satt i ett vanligt hotellrum med vakter gåendes utanför som om dom bärde ett hus! Men trevligt var det och visst darrade händerna när det var min tur att fota, men bra bilder blev det allt och jag fick fota för tidningen Julia med så mitt namn dyker upp i den tidningen med, kul va? Vi träffade även på knappen & Hakim i väntan på bandet, knappen är fan riktigt söt, kanske borde lägga in en stöt där eller vad säger ni? Kenza som vi alla vet är ett TH-fan väntade utanför på att få träffa bandet återigen, tycker det är löjligt att flickan får träffa dom två gånger när det fanns fans som köat i 14h utanför, snacka om att få allt serverad som en räkmacka som fridah uttryckte det. Nu ska jag ta en kvällsfika, min kropp vill ha näring och det är nu :D Ciao!

Jag tillsammans med Tokio Hotel :)

Fans som hade köat i flera timmar, en tjej hade varit där i helt 14h!!En Chai på E-house var mer än välbehövt!

2 kommentarer:

Arta Bislimi sa...

fann en blogg jag ska föjla fin den vad!

kolla in min blogg länka gärna så länkar jag din ;)

kramm på diigg =)

arta sa...

länkar din med... japp det är bara att du hör av dig nåndag kraamm

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL