Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, september 12

ALL IN !

Nu har jag engtligen vaknat till liv här hemma, igår blev det utgång med Emma, Kristin & Chandra. Men innan det träffade jag ju Min Josefin på stan, flickan har tagit körkort så när vi hade lunchat och shoppat lite körde hon mig till Chess där partypinglorna väntade. Det blev ju som sagt utgång med förkrök här hemma hos mig, Blvd var stället som gällde igår och jag hade hur trevligt som helst tills arga leken började. Jag bryr mig absolut inte om denna flickan men tydligen så har hon ett fel i skallen! Iallafall drog vidare till tranquilo där min mor & kusin dansade loss, jag dansade lite jag med innan det var dags för oss alla att at en taxi hem, mamma fick med sig ett granatäpple vilket är sjukt och inte går att förklara. Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag drar iväg till Bella. .. Ikväll kör vi all in, för 18år det fyller man bara en gång!
Ikväll kör vi !!!

2 kommentarer:

Ida sa...

Visste inte att du bloggade! Kul ska följa din blogg nu :) Allt bra med dig? <3

Ida sa...

Visste inte att du bloggade! Kul ska följa din blogg nu :) Allt bra med dig? <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL