Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 30

im in love

Vilken underbar dag det har varit, var på sjukan och tog prover så inom snar framtid kommer jag få reda på vad som ger mig alla dessa alergichockar!! Efter det mötte jag upp fridah på stan och det blev shopping till max, skor var ju prioriteten och jag höll mitt löfte och fick med mig ett par klackar & ett par ballerina sen kom jag även en med en nya webbkamera, tights, ögonfransböjare, underkläder och annat smått&gott. Med andra ord är jag super nöjd, efter några timmars shopping en fika & en massa prat köpte jag solkort och njöt av värmen innan jag stack hem till emelie. Vi gick ner på stan och åt innan vi gick och såg filmen "the ugly truth" som var helt grym. Man fick lära sig ett och annat men samtidigt vet vi kvinnor att det som sägs i filmen redan är sant. Vi vill bara tro på den där fantasin. Menmen nu ska jag bädda ner mig i min underbara säng drömma om honom och imorgon blir det upp tidigt på friluftsdag med skolan Yeaay. Nattinatti.

De kompliterar min outfit för lördagen, jag är kär!

349kr på Deichmann

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL