Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, september 11

Home sweet home!

Godkväll, kom precis hem efter att ha varit hemma hos min kusin Jacqueline. Hon & hennes pojkvän är allt för roliga måste jag säga. Känslan av att vara hemma är helt underbar måste jag säga, tjejerna kom & hämtade upp mig på centralen och vi åkte till donkan i vanlig ordning. Jag var verkligen hungrig!!!! Efter att ha pussats & kramats en stund hängde bullen med hem till mig där mamma gav mig en stor kram. Lillebror Daniel var hemma med så det blev prat med dom innan vi mötte upp Paulina & min kusin. Alla här i götet verkar ha fallit i träningstrans, alla tränar och är hälsosamma verkar det som. Kanske borde hänga på trenden och bli nyttig eller vad tycker ni? Ska fundera över saken över helgen men tror allt att min & Andreas tränings schema är något värt att dra igång. Nu ska jag snart sova, imorgon blir det fika med min Josefin och sedan ska jag möte upp Alex en stund. . . Vad kvällen erbjuder har jag ingen aning om men det blir lugnt för det är på lördag röjet drar igång på riktigt, Bella fyller ju hela 18år, hon är sist i klangen på att bli myndig så nu jävlar ska vi fira!!!!!
.
P.s: Melissa ligger här och sover på min arm, har saknat ihjäll mig efter min lilla jobbiga skatt!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL