Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, augusti 24

When love takes over.

Nu har mitt liv i Linköping tagit fart, idag skulle jag egentligen spendera en heldag med min Fridah, men eftersom jag sov alldeles för länge (som jag alltid gör! måste ändra på det) så blev det inte så, förlåt älskling, ska gottgöra dig snarast! Fick iallafall gjort en hel del på den korta tiden jag hann vara i stan innan allt stängde. Blev först en fika med Andera som jag inte träffat på hela sommaren, gissa om vi hade mycket att prata om efter tog vi en runda på stan, köpte stumpbyxor på h&M men inget mer :( hittade dock en klänning som ag ska köpa imorgon till på fredag. Sprang in på hemköp efter att Andrea lämnat mig & inhandlade nödvändigheter, blev inte så mycket eftersom att jag & farmor som kommer på onsdag ska storhandla på willy, billigt är bra! Så nu ligger jag hemma, helt slut efter att ha sprungit i trapphuset med tvätten jag inte hann ta i tur med i Götet & samtidigt städat undan, tvättat fönster m.m. Nu ska jag göra en god sallad, njuta av min lägenhet innan det blir dags för en kvälls powerwalk med min vän jimmy. Senare blir det höst mål som tas upp här, bella kommer gilla ett rätt mycket vill jag lova. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL