Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, augusti 26

mitt hjärta faller snart mitt i tur.

Gårdags promenaden blev inte som planerat, vi gick en promend men vi hamnade på 55:an med varsin öl i handen i sällskap med Erik + sällskap. Gick ner en stund & spelade biljard (då Jimmy självklart vann) innan vi fortsätte i kurs hem där vi fastnade på en bänk & pratade. Att prata med honom är väldigt lätt, han förstår mig helt enkelt vilket känns skönt då han är en rätt bra vän till mig här i linköping. Den gamle räven.
Idag var även min första riktiga skoldag, hade en lektion & det kändes skönt att vara tillbaka, ovant men skönt. Mitt schema ska vi dock inte prata om men jag tror att det är bra för mig att ha mycket att göra nu i höst. Lovade ju er att sätta upp, dom kommer upp snart just nu har jag bara inte tid. Efter skolan gick jag hem med världens magknip så la mig ner för en vilostund men somnade tills klockan 8 vilket inte var jätte bra men tanke på att jag fortfarande är uppe nu kl 03.45.
Menmen nu blir det bara att köra på, somna kommer inte på fråga så ska städa undan lite, eftersom att min underbara farmor kommer hit imorgon, hon har med sig en ny cykel samt ny dator. Vilket verkligen behövs, denna är går på sina sista dagar nu skulle jag tro. Nu måste jag sätta igång, i natt spelas det the fray & kings of leon i min lägenhet. Njut med mig i drömmarna. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL