Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, augusti 24

it is hurtfull leaving you all

Tårarna rinner av rädsla, rädsla av att saknaden kommer ta över. Om 3 timmar är jag framme i Linköping & mitt liv där med skola, jobb & vänner börjar imorgon. Jag har gråtit och varit nere hela dagen, för eftersom att jag bor i linköping och inte längre i Göteborg, bor jag heller inte nära de personer som betyder mest för mig. Tanken av att inte få träffa mina underbara vänner och min underbara familj är bara en sak och det är fel! Men samtidigt vet jag att alla kommer finnas kvar & banden kan inte längre brytas men saknaden kan ju heller inte bara försvinna eller hur? Jag vill passa på att säga tack, tack för en underbar sommar & tack för att ni finns.
Gårdagen var lyckad med väldigt stressig, lagade mat och städade så fort jag slutat jobbet sen kom alla, även moms kom och överaskade mig (honskullevarabortahelahelgen) sen även niclas + vän. Maten smakade bra & sällskapet trivdes till max, bellas tal var ett gott skratt och våran spontana utgång var ännu bättre. Det blev chessan & keybar där jag & Bella dansade tills det bara rann, natten var även den underbar då sällskapet var oväntat. Nu ska jag snart byta buss i Jönköping sen är det inte längt kvar, sömn är något som snart tas vid då gårdagens bravader tg starkt på kroppen idag. CIAO GÖTET CIAO ALLA LÄSARE. hörs från infokomps datasal imorgon.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL