Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, augusti 31

Time for school n real life.

Godmorgon bloggen, vad skönt det känns att inte behöva stressa på morgonen, gick upp vid 6 tiden i mors. Pigg och kry är jag dock drack nyss mitt morgon kaffe och nu sitter jag med morgonrocken på och lyssnar på east fm. Passade på att ringa både mor och far, försöker övertala pappa att ta bilen till göteborg nästa helg så att jag kan åka med men han är skeptis kan inte bara flygbiljetterna höjas i pris så att han tycker det är värt!! snälla ! Hehe aja Klockan tio börjar skolan, arbetsätt och lärande är min första lektion, vilket skall bli intressant då jag har en väldigt speciell lärare. Menmen Bella hade varit förvånad vilket bra morgon humör jag är på idag, hon hade gillat läget. Vem vet kanske en ny vana? Håll tummarna. Nu blir det hårtorken som gäller innan jag slänger på mig något och cyklar iväg till skolan, hoppas ni får en underbar dag.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL