Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 2

Det är ett mysterium att hitta till WD!!!!

Jag vet inte vad som händer men jag antar att det är hösten som är på ingång, jag har nämligen somnat innan nio i tvådagar nu och vaknat tidigt morgonen efter. Igår vaknade jag klockan 6 på morgonen och eftersom att jag var ledig från skolan gjorde det att jag fick gjort en massa annat som jag lagt på hög där hemma och jag fick tid över till en lång powerwalk.
Fikade även med Fridah min och gjorde upp lite planer inför hösten fast mest satt vi väl och pratade ikapp det vi missat av varandras liv i sommar, sen blev det att möta upp Andrea på en glass och promenera i parken. Idag skiner solen igen, vilket är underbart jag önskade ju en vecka sommar till verkar som mina önskningar blir verklighet för ovanlighetens skull. Just nu sitter jag i skolan, min första lektion även om det borde vara min andra men att hitta vilket sal wD är i på vux är ett mysterium jag inte kan lösa! Idag är en långdag och efter det ska jag ringa Jimmy då jag sov bort våra planer igår. Men först ska jag vara lycklig till max för i morse fick jag en nyhet som gav mig ett leende för hela dagen, Hjärtat det kommer bli underbart, helt jävla underbart. Ni som är nyfikna får helt enkelt vänta för i dont kiss n tell iallafall inte på ett tag. Stay update! Nu är det mediekommmunikation som gäller i sal 53, en sal jag faktisk hittar till. Ciao.

Blir det jag och fridah i Götet denna praktik,

kanske kör vi sthlm igen eller kanske på olika håll?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL