Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, augusti 30

Strejk från dig, ditt fel-

Hejsvejs, just nu bloggar jag från Elins soffa, har legat här och drägglat till filmen Gangster, Mikael P är ju med och för er som känner mig rätt så bra vet ni att han är en ideal man i mina ögon. Frågan är dock vad som hände med mina planer för dagen, jo visst en powerwalk tog jag, till Ica tillsammans med Elin och lilla kingston men va köpte ja? Jo tacos saker i mängder, så nu några timmar senare har jag tryckt i mig tacos, elin har tryck i sig en pizza och tillsammans en massa chips, jag valde nachos dock. Ni förstår på söndagar har elin sin "ätvadhonvilldag" vilket brukar bli att jag hankar på så nu sitter (läs: ligger) jag i hennes soffa med uppknäppta byxor med en tom hallonsoda flaska framför mig. Aja har pratat lite med mina flickor idag, åh som dem och ni redan vet saknar jag dom till max men måste säga det igen för jag dör verkligen här borta utan dom. Nu tänkte jag ta en cigg, prata skit med Elin och sen ska jag stänga av min mobil för det kryper i fingrarna jag vill ju verkligen bara prata med en viss person just nu, men han är ett svin så jag vägrar och tar en strejk. Ciao

Det kallas vänskap, och jag saknar er.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL